Uw betrouwbare ICT partner sinds 1997

Garanties op ADSL / VDSL verbindingen kan dat?

Garanties op ADSL / VDSL verbindingen? Kan dat? Jazeker.
Met een SLA krijgt u garanties over het afhandelen van storingen, dus u hoeft niet meer af te wachten of en wanneer u geholpen wordt. Zonder SLA wordt uw storing door KPN namelijk afgehandeld alsof u een consument bent en kan een respons wel tot drie dagen duren. Dat kan natuurlijk vervelende gevolgen hebben. U kunt uw mail van klanten niet bekijken, de prijslijsten van uw leveranciers niet ophalen, etc, etc. U kunt zich vast wel voorstellen wat dit voor uw bedrijf zal betekenen.

Het volgende schema verduidelijkt:

Geen SLA Standaard SLA Uitgebreide SLA
Aanmelden Ma - Vr 9u-17u Ma - Vr 9u-17u Ma - Vr 9u-17u
Oplostijden Ma - Vr 9u-17u Ma - Vr 9u-17u Ma - Vr 9u - 22u,
Za: 10u - 17u
Responsetijd KPN 8 uur 4 uur 2 uur
Oplostijd KPN best effort 90% < 1 werkdag,
99% 4 werkdagen
80% < 8 uur,
99% < 48 uur
Kosten 15 euro per maand 25 euro per maand


  • NB: De genoemde kosten zijn extra kosten bovenop uw huidige ADSL / VDSL abonnement.

  • Wij hebben gemerkt dat zonder Service Level Agreement het ook daadwerkelijk tot drie dagen kan duren voordat storingen worden opgelost.

  • Wij zouden dan ook willen adviseren om tenminste de standaard SLA te kiezen en als uw bedrijf afhankelijk is van internet de Uitgebreide SLA. De kosten wegen vaak niet op tegen het offline zijn gedurende meerdere dagen.

Overstappen naar KovoKs? Alles onder één dak.

Voor bedrijven die nu al de automatisering gedeeltelijk of helemaal door ons laten verzorgen kan het handig zijn om over te stappen naar KovoKs ADSL / VDSL: Alles onder één dak. Hardware aanschaf, advies en één factuur voor alles dat u bij ons geregeld heeft. Denk echter voordat u de overstap maakt aan de volgende punten:
  • U kunt overstappen voordat de contractstermijn bij uw huidige provider verloopt (meestal 1 jaar), maar uw huidige provider zal dan de resterende contractstermijn bij u in rekening brengen.

  • Het IP-nummer zal wijzigen. Meestal is dit niet belangrijk, maar voor degene die bijvoorbeeld VPN verbindingen hebben zal dit ook ingesteld moeten worden.

  • Uw verbinding zal niet onderbroken worden. Wij nemen contact met u op wanneer uw verbinding verhuisd is en u met uw nieuwe gegevens moet inloggen.

  • De duur van het overzetten is niet van te voren bekend. Zodra wij een datum weten, nemen we contact met u op.

  • Als uw internetmodem al een paar jaar oud is, overweeg dan om meteen een nieuwe mee te bestellen. Oude modems worden in de loop van de tijd vaak wat trager.

  • Indien u wilt overstappen naar ons, vul dan ons bestelformulier in. Geef in het opmerkingen veld aan dat dit een verhuizing betreft en geef de huidige adsl provider op. Bij vragen, bel gerust!

Onze ADSL / VDSL maandabonnementen

Bij KovoKs ADSL / VDSL kunt u kiezen uit de onderstaande abonnementen:

Abonnement Snelheid down Snelheid up Prijs (ex.BTW) Bestel!
Kleinbedrijf 8 Mbps 1 Mbps € 32,50 Bestel!
Bedrijf 20 Mbps 1 Mbps € 35,-  Bestel!
Bedrijf+ 20 Mbps 3 Mbps € 44,50  Bestel!
Grootbedrijf
40 Mbps 3 Mbps € 49,50 Bestel!


NB: Maximale snelheid van het abonnement hangt af van de afstand tot de telefooncentrale en kan in uw geval dus minder zijn.

Sla

Extra service? Service Level Agreement

Bij elk van deze abonnementen kunt u nu ook een Service Level Agreement (SLA) afsluiten. Hiermee krijgt u enkele garanties over de afwikkelingen van storingen. Cruciaal indien uw bedrijf afhankelijk is van Internet.

Lees meer over SLA's!


Glasvezel

Glasvezel

Er zijn in nederland een flink aantal aanbieders van Glasvezel. Met een groot aantal hebben wij een overeenkomst afgesloten om glasvezel te kunnen leveren aan onze klanten. Omdat de prijzen bijna per dag fluctueren per aanbieder, is het voor ons niet mogelijk om hiervoor op deze locatie een prijs te geven. Wij maken uiteraard heel erg graag een offerte voor u!

Daarom KovoKs

  • Ontzorging in uw automatisering
  • Merkonafhankelijke pragmatische oplossingen
  • Informeel en klantgericht in de omgang
  • Focus op langdurige relaties
  • Gedegen IT-strategie adviezen
  • Afspraak is afspraak, wederzijds
  • Direct contact; geen oeverloze klantenservice

Vragen? Stel gerust!

Vragen

 

Chat met ons

Live chat
KovoKs logo