Veelgestelde vragen KovoKs Contact

Is KovoKs Contact al zinvol als ik maar één account nodig heb?

  • Zeker is het zinvol. Het geeft u de mogelijkheid om elke locatie bij uw mail en agenda te komen. Daarnaast kunt u op deze manier zorgen dat al uw apparaten met elkaar gesynchroniseerd zijn en blijven. De mail en agenda op uw telefoon is hetzelfde als op uw computer.

Welke kosten brengt dit met zich mee (eenmalig en maandelijks)? Ik overweeg ook uw hulp bij de eenmalige migratie vanuit Outlook.

  • De maandelijkse kosten bedragen € 5,95 per maand per account. Per account kunt u een onbeperkt aantal emailadressen ontvangen en ook met verschillende emailadressen versturen. De eenmalige opzetkosten bedragen 45,- euro.
    Voor de migratie vanuit Outlook rekenen wij ons uurtarief. Wij kunnen hier geen vaste prijs voor afgeven aangezien we niet van te voren kunnen inschatten hoeveel werk het is, maar indien we geen afwijkende zaken tegen komen, dan zal het ongeveer een half uur tot een uur werk zijn.

Ik overweeg om Outlook dan niet meer te gebruiken, maar bij eventueel beëindiging van het contract bij u, kan (de meest recente) agenda, adressen, email dan weer teruggezet worden naar Outlook?

  • Dat kan zonder veel problemen, wel zal u daar even wat tijd voor moeten reserveren.
    Vanuit de interface kunt u bij instellingen kiezen voor 'export'. Hier kunt u uw contacten en agenda downloaden in een formaat dat u daarna weer kunt importeren in Outlook. Voor de mail kunt u het KovoKs Contact account toevoegen als tweede account aan uw Outlook en vervolgens de mails slepen van het ene account naar het andere.
    Indien u daar hulp bij nodig hebt, dan kunnen wij u daar bij helpen tegen ons vaste uurtarief van 79 euro.

Uw vraag bij aanmelding “Welke onderdelen wilt u dat wij alvast voor u opzetten” in uw bestelformulier begrijp ik eigenlijk niet goed. Het lijkt mij dat dit altijd alle opties zijn.

  • Sommige bedrijven maken geen gebruik van een gedeeld adresboek of een gedeelde e-mailmap voor een archief. De functies op zich zijn altijd wel aanwezig, alleen dus niet gedeeld met de verschillende accounts. Maar inderdaad de meeste bedrijven kiezen voor al deze functies.

Hoe gaat het met een gratis proefmaand en de eventuele overgang naar een vast contract?

  • Als u een vervolg wilt na uw proefmaand, kunt u verder werken zonder wijzigingen. De enige wijziging is dat u elke maand een factuur van ons gaat ontvangen.

En wat gebeurt er als ik geen vervolg wil na de gratis proefmaand?

  • Als er geen vervolg is, sluiten we het account en verwijderen we al uw gegevens. U moet dan wel van tevoren een backup maken van uw mail, e-mailadressen en agenda.

Ik heb een telefoon met Android is dat geen probleem?

  • Android is geen enkel probleem. Uw 'mail', 'adressen' en 'agenda' kunnen gesyncroniseerd worden. De 'taken' en 'bestanden' worden niet gesynchroniseerd, wilt u deze informatie toch bekijken, dan kunt u met uw telefoon naar de website gaan.

Welke mobiele telefoons kunnen synchroniseren?

  • Een groot aantal mobiele toestellen kunnen synchroniseren met Contact. Hieronder vallen o.a. de iPhone, Android toestellen, Windows Mobile toestellen, en Nokia N en E series, Samsung smartphones. Blackberries worden helaas niet ondersteund.

Tevreden met deze informatie? Deel het!

Vragen? Neem contact op met

Micha Kersloot, contactpersoon KovoKs Clouddiensten
clouddiensten@kovoks.nl
+31 (0)345 - 532 927

Daarom KovoKs

  • Ontzorging in uw automatisering
  • Merkonafhankelijke pragmatische oplossingen
  • Informeel en klantgericht in de omgang
  • Focus op langdurige relaties
  • Gedegen IT-strategie adviezen
  • Afspraak is afspraak, wederzijds
  • Direct contact; geen oeverloze klantenservice

Vragen? Stel gerust!

Vragen

 

Chat met ons

Live chat
KovoKs logo