Werkplek | Veel gestelde vragen over Office365

Veel gestelde vragen over Office365

Wat is Office365?

Office365 is de abonnementsvorm van Microsoft Office. U betaalt om een jaar of een maand gebruik te mogen maken van de office diensten van Microsoft.

Kost Office365 echt maar € 4,20?

Het is goed te weten dat Office365 een abonnementsvorm is waarbij u online diensten van Microsoft afneemt. Het is dus geen directe vervanger van uw huidige Office (Word, Excel) op uw PC en u krijgt voor die € 4,20 geen Office 2016 voor op uw computer.

Kan ik Office365 op mijn computer installeren?

Office365 werkt online via internet. Bij het goedkoopste pakket zit geen Office 2016 pakket. Bij de duurdere pakketten mag u wel het volledige Office 2016 pakket op uw computer installeren, zolang u maar een abonnement hebt.

Welke versies zijn er?

Er zijn grofweg drie versies voor het mkb.
  • Essentials: alleen de online diensten, zoals e-mail en de eenvoudigere online office software.
  • Business: de bovenstaande online software, maar geen e-mail. Wel het nieuwste Office 2016 pakket voor op uw Windows of Apple PC. Geschikt om samen met Zimbra te gebruiken.
  • Business Premium: zoals Business, maar inclusief e-mail.

Moet ik nu Office365 kopen?

Nee hoor. Het is nog steeds mogelijk om het nieuwste Office 2016 pakket los aan te schaffen. Deze mag u dan ook zo lang als u wilt gebruiken en is niet gekoppeld aan een abonnement.

Is er verschil tussen Office365 bij KPN/Ziggo of bij jullie?

U kunt office365 bij een reseller zoals KovoKs aanschaffen, of een abonnement nemen bij een grote partij zoals KPN of Ziggo. De tarieven zijn momenteel gelijkwaardig. U krijgt dezelfde software, direct geleverd door Microsoft. Bij de grote partij neemt u een abonnement bij de desbetreffende partij en zult u ook met hen contact moeten opnemen bij vragen of aanpassingen. U kunt bij hen per maand afrekenen. Bij een reseller zoals KovoKs sluit u eigenlijk een overeenkomst met Microsoft. Heeft u nu al bestaande licenties via een andere reseller, dan kunt u toch van onze diensten gebruik maken om extra licenties aan te schaffen. U bent in één keer klaar voor het hele jaar en u kunt op ieder moment extra licenties toevoegen.

Moet ik Office365 bij KPN of Ziggo afnemen?

Nee dat hoeft niet, u kunt het voor dezelfde prijs ook bij ons aanschaffen. Bel ons op +31 (0)345 - 53 29 27 of mail ons via [email protected]

Kan ik ook het volledige Office 2016 pakket in de cloud gebruiken?

Wij hebben een speciale oplossing voor organisaties die volledig in de cloud willen werken. Hierbij worden applicaties niet meer op de PC op het bureau geïnstalleerd, maar op een op maat gemaakte omgeving in de cloud. Hierdoor is bijna alle software, dus ook het volledige Office 2016 pakket in de cloud te gebruiken.

Tevreden met deze informatie? Deel het!

Daarom KovoKs

  • Ontzorging in uw automatisering
  • Merkonafhankelijke pragmatische oplossingen
  • Informeel en klantgericht in de omgang
  • Focus op langdurige relaties
  • Gedegen IT-strategie adviezen
  • Afspraak is afspraak, wederzijds
  • Direct contact; geen oeverloze klantenservice
Deze site is beschermd met een Comodo SSL certificaatSSL Certificate
KovoKs logo

Vragen?

Live chat