"Wij werken in de cloud!"

Dit is een kreet die u waarschijnlijk al vaker gehoord heeft, maar wat is nu dat 'werken in de cloud'?
Gelukkig zijn er net zoveel interpretaties als dat er leveranciers zijn, maar ze hebben over het algemeen één ding met elkaar gemeen: u maakt via internet gebruik van de computercapaciteit van de leverancier. De leverancier biedt dit aan als een dienst, waarbij zij de meer technische kant als hardware, netwerk en configuraties voor hun rekening nemen. Daarnaast zijn clouddiensten erg schaalbaar. Een extra medewerker of meer capaciteit is eenvoudig bij te schakelen.
KovoKs biedt een aantal specifieke diensten waardoor u op uw eigen computer gebruik kunt maken van onze clouddiensten. Daarnaast kunnen we ook volledige kantooromgevingen opzetten binnen onze cloudomgeving.

Werken met losse clouddiensten

Hierbij gebruikt u in principe uw eigen computer met de programma's die op uw computer geïnstalleerd zijn. U kunt dan gebruik maken van clouddiensten om uw bestanden, e-mail, agenda's en contacten zowel veilig te stellen bij calamiteiten, als beschikbaar te maken op andere apparaten en om samen te kunnen werken met anderen, zowel collega's als zakelijke contacten zoals bijvoorbeeld opdrachtgevers.

KovoKs Cloudopslag

Met onze bestandsopslag in de cloud worden alle bestanden op uw computer automatisch geupload naar uw cloudopslag op onze servers. Zo heeft u automatisch een back-up, kunt u overal op andere apparaten gemakkelijk bij uw bestanden en is het eenvoudig om uw bestanden te delen met medewerkers of opdrachtgevers.
>> Meer informatie over cloudopslag
 

Volledig werken in de cloud

Met volledig werken in de cloud maakt u optimaal gebruik van de modernste mogelijkheden. In plaats van het opstarten van de diverse programma's op uw eigen computer maakt u 's morgens verbinding met uw kantooromgeving in de cloud (cloudomgeving) en begint daar uw werkdag. Uw cloudomgeving ziet er precies hetzelfde uit als u gewent bent op uw Windows computer. Wij hebben gemerkt dat gebruikers nauwelijks het verschil merken.

Een voorbeeld ter illustratie: u bent druk bezig met een ingewikkeld document en u wilt dat op een andere plek afmaken. Geen probleem, u verbreekt de verbinding en op een andere plek pikt u uw volledige werkomgeving weer op om verder te gaan. Een ander voorbeeld: overdag uw boekhouding bijwerken en 's avonds vanuit thuis even inloggen in uw cloudomgeving om de rapporten te draaien, allemaal heel makkelijk.

Alle medewerkers hebben de beschikking over precies dezelfde software zodat ook versie-verschillen direct opgelost zijn. Uw cloudomgeving beschikt ook over een eigen opslaggebied waarbij het mogelijk is precies aan te geven welke medewerkers bij welke documenten mogen. Doordat het een clouddienst is, is het gemakkelijk te schalen. Een medewerker er bij of er af, of meer capaciteit toevoegen is zo gebeurd en direct op de volgende maandfactuur terug te vinden.

Waarom een KovoKs kantooromgeving in de cloud?

Wij maken het verschil omdat we voor elke klant een unieke cloudomgeving opzetten, volledig aangepast aan de behoeften en wensen van de klant. Doordat we gebruik maken van standaard componenten kunnen we dit voor een zeer aantrekkelijke prijs doen.

Vragen? Neem contact op met

Micha Kersloot, contactpersoon KovoKs Clouddiensten
clouddiensten@kovoks.nl
+31 (0)345 - 532 927

Daarom KovoKs

  • Ontzorging in uw automatisering
  • Merkonafhankelijke pragmatische oplossingen
  • Informeel en klantgericht in de omgang
  • Focus op langdurige relaties
  • Gedegen IT-strategie adviezen
  • Afspraak is afspraak, wederzijds
  • Direct contact; geen oeverloze klantenservice

Vragen? Stel gerust!

Vragen

 

Chat met ons

Live chat
KovoKs logo