Veelgestelde vragen ADSL
Wat is de minimale contractsduur?De minimum contractsduur is één jaar. U moet rekening houden met een opzegtermijn van één maand. Indien u gedurende het eerste jaar opzegt, dan zal de resterende termijn gewoon in rekening gebracht worden.
Ik wil mijn abonnementsgegevens wijzigen...
Dat is geen probleem, vul het contactformulier in en vermeld duidelijk wat de wijziging is. wij voeren de wijzigingen door.
Kan ik de snelheid van mijn verbinding wijzigen?
Ja, het is mogelijk om verbinding te up- of downgraden, oftwel sneller of langzamer maken. Indien u de snelheid verhoogd is dit gratis. Het verlagen van de snelheid van uw abonnement kost € 35,-
Vul het contactformulier in en wij regelen het voor u.
Wat betekent up- en downloadsnelheid?
Snelheid up/down betekent de snelheid waarmee u uw mail kunt ophalen en webpagina's bekijken, dit is de 'downloadsnelheid' en de snelheid waarmee u uw mail kunt versturen, chat of uw site op internet kunt zetten, dit is de 'uploadsnelheid'.
Wat mag ik niet doen via mijn ADSL-lijn?
De volgende zaken zijn zonder meer verboden:
- Het plegen van inbreuk op intellectuele eigendomsrechten van derden
- Diefstal
- Onrechtmatige of strafbare verspreiding van geheime of vertrouwelijke informatie
- Onrechtmatige of strafbare verspreiding van teksten en/of beeldmateriaal, waaronder racistische uittingen, kinderporno, crimineel dataverkeer, beledigende uitingen en zogenaamde mailbommen
- Computervredebreuk ("hacken")
- Vernieling, beschadiging of onbruikbaar maken van systemen of geautomatiseerde werken of software van anderen
- Het bewust verspreiden van virussen
- Het versturen van spam
Wij hanteren op al onze abonnementen een Fair Use Policy. Dit houdt kortweg in dat u weliswaar niet gebonden bent aan een maximum aantal down- of uploads, maar dat dit wel over een bepaalde periode een gemiddeld verbruik moet zijn ten opzichte van andere gebruikers. Indien u sterk afwijkt van dit gemiddelde dan nemen wij contact met u op voor nader overleg.