Tip 1: Schakel uw telefoonnummer door naar uw mobiel

Hierdoor bent u op uw gewone nummer bereikbaar, ook als u niet achter uw bureau zit. Waarschijnlijk heeft uw klant niet eens door dat u niet achter uw bureau zit. Dit kan ingesteld worden voor uw telefoonnummer, maar ook voor uw interne doorkiesnummer. Uw collega's kunnen dan gewoon een telefoontje doorverbinden als dat nodig is.
Tip 2: Stel een voicemail in
Door het instellen van een voicemail, bijvoorbeeld als uw telefoon na een bepaalde tijd niet is opgenomen blijft u op de hoogte van gemiste telefoontje. Deze voicemails worden op uw e-mail adres afgeleverd en kunt u dus overal terugluisteren.
Tip 3: Stel een keuze menu in
Als u een goede relatie met uw klanten heeft en wilt behouden kunt u ook een keuze menu instellen. Hiermee is het mogelijk dat u bijvoorbeeld uw klant de optie geeft om een voicemail achter te laten, of direct doorverbonden te worden naar uw mobiel.