Uw betrouwbare ICT partner sinds 1997

Service Level Agreement

recycleGaranties op ADSL verbindingen? Kan dat? Jazeker. Met een SLA krijgt u garanties over het afhandelen van storingen, dus u hoeft niet meer af te wachten of en wanneer u geholpen wordt.
Zonder SLA wordt uw storing door KPN namelijk afgehandeld alsof u een consument bent en kan een respons wel tot drie dagen duren. Dat kan natuurlijk vervelende gevolgen hebben. U kunt uw mail van klanten niet bekijken, de prijslijsten van uw leveranciers niet ophalen, etc, etc. U kunt zich vast wel voorstellen wat dit voor uw bedrijf zal betekenen.

Het volgende schema verduidelijkt:

Geen SLA Standaard SLA Uitgebreide SLA
Aanmelden Ma - Vr 9u-17u Ma - Vr 9u-17u Ma - Vr 9u-17u
Oplostijden Ma - Vr 9u-17u Ma - Vr 9u-17u Ma - Vr 9u - 22u,
Za: 10u - 17u
Responsetijd KPN 8 uur 4 uur 2 uur
Oplostijd KPN best effort 90% < 1 werkdag,
99% 4 werkdagen
80% < 8 uur,
99% < 48 uur
Kosten 15 euro per maand 25 euro per maand


Bel ons voor meer informatie of het aanvragen van een SLA op nummer: 0345 - 53 29 27


  • De genoemde kosten zijn extra kosten bovenop uw huidige ADSL-abonnement. Wij hebben gemerkt dat zonder Service Level Agreement het ook daadwerkelijk tot drie dagen kan duren voordat storingen worden opgelost.

  • Wij zouden dan ook willen adviseren om tenminste de standaard SLA te kiezen en als uw bedrijf afhankelijk is van internet de Uitgebreide SLA. De kosten wegen vaak niet op tegen het offline zijn gedurende meerdere dagen.

Tevreden met deze informatie? Deel het!

Daarom KovoKs

  • Ontzorging in uw automatisering
  • Merkonafhankelijke pragmatische oplossingen
  • Informeel en klantgericht in de omgang
  • Focus op langdurige relaties
  • Gedegen IT-strategie adviezen
  • Afspraak is afspraak, wederzijds
  • Direct contact; geen oeverloze klantenservice
Deze site is beschermd met een Comodo SSL certificaatSSL Certificate
KovoKs logo

Vragen?

Live chat