Blog
Service Level Agreement

Zonder SLA wordt uw storing door KPN namelijk afgehandeld alsof u een consument bent en kan een respons wel tot drie dagen duren. Dat kan natuurlijk vervelende gevolgen hebben. U kunt uw mail van klanten niet bekijken, de prijslijsten van uw leveranciers niet ophalen, etc, etc. U kunt zich vast wel voorstellen wat dit voor uw bedrijf zal betekenen.
Het volgende schema verduidelijkt:
Geen SLA | Standaard SLA | Uitgebreide SLA | |
Aanmelden | Ma - Vr 9u-17u | Ma - Vr 9u-17u | Ma - Vr 9u-17u |
Oplostijden | Ma - Vr 9u-17u | Ma - Vr 9u-17u | Ma - Vr 9u - 22u, Za: 10u - 17u |
Responsetijd KPN | 8 uur | 4 uur | 2 uur |
Oplostijd KPN | best effort | 90% < 1 werkdag, 99% 4 werkdagen |
80% < 8 uur, 99% < 48 uur |
Kosten | 15 euro per maand | 25 euro per maand |
Bel ons voor meer informatie of het aanvragen van een SLA op nummer: 0345 - 53 29 27 |
- De genoemde kosten zijn extra kosten bovenop uw huidige ADSL-abonnement. Wij hebben gemerkt dat zonder Service Level Agreement het ook daadwerkelijk tot drie dagen kan duren voordat storingen worden opgelost.
- Wij zouden dan ook willen adviseren om tenminste de standaard SLA te kiezen en als uw bedrijf afhankelijk is van internet de Uitgebreide SLA. De kosten wegen vaak niet op tegen het offline zijn gedurende meerdere dagen.