Hoe stelt u een vakantiebericht in?
U kunt redelijk eenvoudig een vakantiebericht instellen bij uw mailbox van KovoKs. Let op: het werkt alleen als u uw mail rechtstreeks bij ons ophaalt!Als u onderstaande instructies volgt krijgt iemand die u mailt een bericht dat u afwezig bent. Zijn/Haar bericht komt wel gewoon in uw mailbox terecht en kunt u zien als u uw mail ophaalt.
Vakantie- of afwezigheidsbericht instellen:
- ga in een browser naar ons webmail programma: brievenbus.kovoks.net;
- log daar in met uw e-mail adres en het wachtwoord dat u van ons gekregen heeft om uw e-mail in te stellen;
- klik aan de linker kant op Filters;
- klik bovenaan op Vakantie;
- vul bij 'Mijn e-mail adressen' uw eigen e-mail adres in;
- vul bij 'onderwerp' het onderwerp van het bericht in;
- vul bij 'reden' de tekst van het bericht in;
- klik op Opslaan;
- klik bovenaan op Regels;
- door nu aan de rechterkant onder het kopje 'Geactiveerd' op het rode kruisje te klikken kunt u de vakantie regel activeren. Als u op het groene vinkje klikt wordt de regel weer uitgeschakeld;
Het is niet mogelijk om een ingangsdatum mee te geven voor het in- of uitschakelen van het bericht.
De ontvanger krijgt maar één keer in de zeven dagen een bericht.