Uw betrouwbare ICT partner sinds 1997

KovoKs ADSL / VDSL

Het grote voordeel van onze ADSL / VDSL abonnementen is dat u van ons veel meer service krijgt dan bij de gangbare providers met vergelijkbare prijzen. Zo kent onze helpdesk bijvoorbeeld geen wachttijden en we helpen u tegen normaal tarief direct met uw vragen of problemen.

  • Tegen een vast bedrag 24 uur online
    U kunt dus gelijktijdig internetten en bellen of faxen.

  • Helpdesk tegen normaal tarief, geen wachttijden
    Omdat wij een automatiseringsbedrijf zijn, kunnen we u in elk opzicht goed van dienst zijn met uw computertechnische problemen.

  • Gratis spam- en virusfilter
    Wij houden uw e-mail altijd reclame en virus vrij.

  • Geen datalimiet
    U kunt onbeperkt up- en downloaden.

  • Online mailbox
    U kunt overal ter wereld uw e-mail lezen en versturen. U kunt dit vergelijken met een hotmail account.

  • 10 e-mail aliassen
    Dit betekent dat u voor alle medewerkers een e-mailadres kunt instellen.

  • 25MB harde schijfruimte
    U kunt uw website op onze servers zetten. Hierbij heeft u de mogelijkheid php scripts te gebruiken en we kunnen u ook helpen met php.

  • Vast IP-nummer
    Hiermee kunt u uw eigen server online zetten.

Bestellen?
NB: Onze prijzen zijn per maand en exclusief BTW. op basis van automatische incasso.

Overige mogelijkheden

  • U kunt uw standaard account om laten zetten naar een Batch SMTP account, zodat u uw e-mail kunt ontvangen op uw eigen e-mailserver.

  • U heeft de mogelijkheid om uw ADSL aansluiting te koppelen aan uw gehele netwerk.

  • Service Level Agreement
    Garanties op ADSL-verbindingen? Kan dat? Jazeker.
    Met een SLA krijgt u garanties over het afhandelen van storingen, dus u hoeft niet meer af te wachten of en wanneer u geholpen wordt. Zonder SLA wordt uw storing door KPN namelijk afgehandeld alsof u een consument bent en kan een respons wel tot drie dagen duren. Dat kan natuurlijk vervelende gevolgen hebben. U kunt uw mail van klanten niet bekijken, de prijslijsten van uw leveranciers niet ophalen, etc, etc. U kunt zich vast wel voorstellen wat dit voor uw bedrijf zal betekenen.
Lees hier meer over onze SLA

Daarom KovoKs

  • Ontzorging in uw automatisering
  • Merkonafhankelijke pragmatische oplossingen
  • Informeel en klantgericht in de omgang
  • Focus op langdurige relaties
  • Gedegen IT-strategie adviezen
  • Afspraak is afspraak, wederzijds
  • Direct contact; geen oeverloze klantenservice

Vragen? Stel gerust!

Vragen

 

Chat met ons

Live chat
KovoKs logo